Klachtenregeling van EURObizz Academy BV
Artikel 1 Definities
In deze regeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 Klachtrecht
Artikel 3 Klachten
Artikel 4 Afdoening in der minne
Artikel 5 Bijstand van klager
Artikel 6 Ontvangstbevestiging; door- en toezending en administratie
Artikel 7 Geen verplichting tot klachtbehandeling
Artikel 8 Gelegenheid tot horen
Artikel 9 Behandeling en beslissing
Artikel 10 Afdoening
Artikel 11 Externe mediator
Artikel 12
Artikel 13
Indien de eerdere conclusies van het bestuur, bedoeld in artikel 10, eerste lid, afwijken van de beslissing van de externe mediator, wordt in de bindende beslissing door de externe mediator de reden voor die afwijking vermeld. Tezamen met de uitleg over de genomen bindende beslissing wordt dit verzonden aan zowel het bestuur als de klager.
Artikel 14
Het bestuur van EURObizz Academy draagt zorg voor registratie van de bij hem ingediende schriftelijke klachten. Klachten worden na registratie en afhandeling bewaard voor de periode van 24 maanden. Deze bewaartermijn gaat in op de datum waarop de afhandeling intern, dan wel extern wordt afgesloten.
Artikel 15 Historische klachten
Artikel 16 Citeertitel, bekendmaking en inwerkingtreding
Aldus vastgesteld te Schiedam op 30 september 2021
Versie september 2021
Alle rechten voorbehouden aan;
Eurobizz Academy
(handelend onder Silva’s United Business B.V.)
KVK:68722699
Volg ons via social media.